AKTUALNOŚCI 3

Filipiny – trasa podróży
przez Dagmara Jurecka na 21 lutego 2016 •
filipiny trasa

Od naszego powrotu z Filipin minął już ponad tydzień, czas więc najwyższy na pierwsze podsumowania. Wprawdzie wciąż jeszcze nie uporządkowaliśmy wszystkich naszych zdjęć, ale za to udało się nam nanieść na mapę przebytą trasę.

O nas w „Dzienniku Zachodnim”
przez Dagmara Jurecka na 24 grudnia 2015 •
Miło nam poinformować, że w świątecznym wydaniu Dziennika Zachodniego ukazał się artykuł o naszej podróży po Syrii. Cały wywiad można przeczytać tutaj. Serdecznie zapraszamy do lektury.

Dziennik Zachodni Syria artykuł

Kierunek Filipiny
przez Dagmara Jurecka na 29 listopada 2015 •
filipiny, manila

Jak już pewnie zdążyliście zauważyć po tytule wpisu, celem naszej najbliższej podróży będą Filipiny. Prawdopodobnie domyślacie się również, że skoro postanowiliśmy upublicznić tę informację, to bilety lotnicze mamy już w kieszeni.

Beskid Żywiecki: Przełęcz Przegibek i
Bendoszka Wielka
przez Dagmara Jurecka na 4 października 2015 •
Beskid Żywiecki, Bendoszka

Sobotni, październikowy poranek. Za oknem piękna, słoneczna pogoda. Podejmujemy spontaniczną decyzję o dwudniowym wypadzie w Beskidy. Na drodze do realizacji tego planu staje nam jednak jeden problem – nocleg. Dzwonimy od schroniska do schroniska, ale w żadnym nie mają nawet jednego wolnego miejsca, o pokoju dwuosobowym nie wspominając. Poprawę sytuacji przynosi jednak ostatni telefon. Okazuje się, że wolne miejsca są jeszcze w Schronisku na Przełęczy Przegibek, ale…

Rudy: Zabytkowa Kolejka Wąskotorowa
przez Dagmara Jurecka na 12 lipca 2015 •
rudy, kolejka

Mając do dyspozycji letnie, niedzielne popołudnie postanowiliśmy odwiedzić miejscowość Rudy. Celem naszej wycieczki była Zabytkowa Stacja Kolejki Wąskotorowej. Miejsce to okazało się strzałem w dziesiątkę. Szczerze mówiąc to nawet nie spodziewaliśmy się, że nasza jedenasto miesięczna córka będzie tak zachwycona.

Dolina Kobylańska i Dolina Będkowska
przez Dagmara Jurecka na 6 czerwca 2015 w MIKRO-WYPRAWY, POLSKA
dolina kobylańska

Korzystając z ciepłej, letniej pogody postanowiliśmy wybrać się na wycieczkę w rejon Wyżyny Krakowsko – Częstochowskiej, a konkretnie do Parku Krajobrazowego Dolinki Krakowskie. Pierwotny plan zakładał w zasadzie tylko krótki spacer Doliną Kobylańską, ale sytuacja rozwinęła się lepiej niż przypuszczaliśmy.

MORAWSKI KRAS (Moravský kras)
przez Dagmara Jurecka na 3 maja 2015 •
Morawski Kras, Jaskini Balcarka

Weekend majowy to zawsze okazja, żeby wybrać się gdzieś trochę dalej. W tym roku majówki nie udało się w prawdzie wydłużyć, ale i tak zyskaliśmy jeden dodatkowy dzień wolnego. Długo zastanawialiśmy się, gdzie w tym roku moglibyśmy pojechać. W końcu wybór padł na Morawski Kras w Czechach, czyli największy i najpiękniejszy obszar krasowy w środkowej Europie.

Kambodża – FILM
przez Dagmara Jurecka na 31 marca 2015 w KAMBODŻA
Zapraszamy do obejrzenia krótkiego filmu z naszej tegorocznej podróży po Kambodży.

Pokaz slajdów
przez Dagmara Jurecka na 31 marca 2015 •
Już dziś serdecznie zapraszamy na nasz najbliższy pokaz slajdów. Tym razem będziemy opowiadać o Indonezji i o tym co nas spotkało podczas pięciotygodniowej podróży po tym niezwykłym kraju.

Więcej informacji na ten temat możecie znaleźć tutaj.

Indonezja Pokazu Slajdów

Niemowlak na lotnisku i w samolocie
przez Dagmara Jurecka na 19 marca 2015 •
niemowlak na lotnisku i w samolocie

Zauważyliśmy, że dla wielu rodziców z naszego otoczenia podróż samolotem z małym dzieckiem jest sporym problemem. Niektórych na samą myśl o locie z niemowlakiem zaczyna ściskać w żołądku. My naszą pierwszą podróż samolotem z dzieckiem mamy już za sobą, dlatego możemy podzielić się z Wami naszymi osobistymi spostrzeżeniami na ten temat.